19 Ekim 2010 Salı

''Radikal Devrim''

Herhalde duymayan kalmamıştır, Radikal Gazetesi artık tabloid boy diye tabir edilen, klasik gazete boyutunun yarısı kadar bir ebatta basılmaya başlandı.Ben pazar gününden-yani ilk çıktığı günden- beri alıyorum ve inanın gazete okuma keyfimi yeniden kazandım. Ne yalan söyliyim bir süredir gazeteleri elime alıp şöyle hızlı hızlı dolanıyordum sayfalarında.Çarşaf gibi sayfanın neresine bakacağımı, neresinden başlayacağımı bilemez duruma gelip sıkılıyor ve bırakıyordum. Ama şimdi gerçekten de reklamlarında da dendiği gibi, otobüste, vapurda,metroda yani kısacası dar alanlarda çok rahat okunuyor. Üstelik yazar kadrosuna Özgür Mumcu ve Sırrı Süreyya Önder gibi okuması keyif veren yazarlar da katılmış. Tarzı da biraz daha değişmiş gibi geldi bana. ''Hayat'' diye de bir eki var içinde. Kültür-sanat ve hayattan haberler veriyor hergün. Çok reklam yazısı gibi oldu farkındayım ama sevdim işte, paylaşıyım dedim. Reklam yaptık madem, tam olsun: fiyatı da bedava nerdeyse:25 Kr.

1 yorum :

  1. ahaha ben de aynı haberi yaptım bugün...bu arada reklamlarım gitti :(

    YanıtlaSil